2 YEARS ANNIVERSARY // GIVEAWAY

9/01/2013

picasion.com

 EN

Only 30 minutes left till the day is over but i can't without this 'two years anniversary' Post!
I just want to say 'THANK YOU' for remaining faithful and for all your support! 
Two years ago i wrote my first post, on the 1st of September! The best thing is, that i still love to blog as from day one. I realized, after two years, my technique became much better and my style changed a couple times - but fashion is now a big part in my life. Things did change.

I decided to start a little Giveaway - a package full with brand new Gina Tricot samples!
Above you can see a few items - just make your own impression!
 A big thank you to karkalis pr - a great company, which sponsored this package!


All you have to do is:

Follow me via Bloglovin and Facebook
Write a comment with your name & mail-address


Have a lovely start into your week!
xx Carolina
 

Kommentare:

  1. Daniela Riquelme blakdarkness@gmail.com :)
    Happy Anniversary!

    AntwortenLöschen
  2. Wie toll!
    Svenja
    Lovelysuitcasebysvenja@yahoo.de
    Http://lovely-suitcase.blogspot.de

    AntwortenLöschen
  3. da mach ich gerne mit!
    Alexa
    fashiondieslast@web.de
    http://fashiondieslast.blogspot.de/

    AntwortenLöschen
  4. Glückwunsch zum Bloggeburtstag! :)
    Ich mach gern mit!
    Ich folge dir via Bloglovin und Facebook!
    aviarschirmchen@gmail.com
    Liebe Grüße
    Nina von Pearlsheaven

    AntwortenLöschen
  5. Super Give Away,da mache ich gerne mit :)
    Und Glückwunsch zum Bloggeburtstag!
    Jasi
    suchtrausch@web.de

    AntwortenLöschen
  6. I follow you with very pleasure!!!
    Samantha Tedesco
    samantha.tedesco@gmail.com

    thank you!

    AntwortenLöschen
  7. Tania Silva

    Bloglovin: Tanya
    GFC: Tania silva

    angel.fate@hotmail.com

    AntwortenLöschen
  8. Oh my, oh my! Gina Tricot clothes! What can be better than this giveaway? I'm in!
    And congrats! <3

    Elizabete. happinessvictimblog@inbox.lv

    AntwortenLöschen
  9. super, alles liebe zum 2. geburtstag!

    savthebestforlast89@gmail.com

    liebste grüße,
    leticia :)

    AntwortenLöschen
  10. Hey :) Folge dir ja schon auf Facebook und Bloglovin :D

    Würde mich echt über das Päckchen freuen, sind echt tolle Sachen dabei und habe schon Outfitideen ;D

    jessman.n@gmx.de

    AntwortenLöschen
  11. Happy Anniversary!

    yanina rockenbach
    yrockenbach@gmail.com

    AntwortenLöschen
  12. followed ♥

    THu Ha
    thuhanguyen.misa@gmail.com

    AntwortenLöschen
  13. juhu:) verfolgen tu ich dich schon eine ganze weile;)
    bei karkalis bin ich auch, gut zu wissen dass die auch gewinnspiele unterstützen!
    Übrigens war ich gerade echt erstaunt als ich gesehen habe dass du erst 17 bist, weil du viel reifer aussieht;)
    nina.ka@web.de
    lg♥

    AntwortenLöschen
  14. da mache ich doch gleich mal mit :)
    Facebook: Diana K.
    Bloglovin: headless and happy

    E-Mail: headlessandhappy@gmx.de


    Grüsse ♥

    AntwortenLöschen
  15. Happy Birthday to the blog and congratulations on the time, effort and passion you dedicated to this blog for two years <3

    Name: Joana Abreu
    email: joanitah_abreu@hotmail.com

    *Fingers crossed*

    AntwortenLöschen
  16. Heey meine Liebe!
    Ich veranstalte auf meinem Blog eine Aktion namens “Blog des Monats” bei dieser Aktion ist Leser sein KEIN Muss! Ich würde mich über deine Teilnahme oder über einen Vote für deinen Favoriten sehr freuen!

    >> http://beautycoral.blogspot.de/2013/09/blog-des-monats-september.html



    Liebe Grüße!

    AntwortenLöschen
  17. i love your blog,wow awesome Definitely following!!,here is my loved blog,i think maybe you are love too:

    Fashion Jewelry Store
    Silver Jewelry
    Crystal Jewelry
    Pearl Jewelry

    Keep in touch,best wish for you.

    AntwortenLöschen
  18. Alles Liebe!

    Laura G.
    Hallo@64inches.de

    AntwortenLöschen
  19. Name : Alina-MadDalina Cosma
    email : alinamadalina76@yahoo.com

    AntwortenLöschen
  20. Great giveaway!!
    Debora Ferri
    debby_f@hotmail.it

    AntwortenLöschen
  21. wow, alles liebe zum 2-jährigen! ♡

    julie m
    julie.m@gmx.at

    AntwortenLöschen
  22. Happy Anniversary! Thank you for the giveaway! :)
    Nikolett Gyaraki
    niksboxblog@gmail.com

    AntwortenLöschen
  23. wow!!amazing!!!I wish you more years of amazing looks!!!
    Nancy Tziola
    nancy_tziola@hotmail.com

    AntwortenLöschen
  24. Name: Joana Bento
    Email: livingbelowtheclouds@gmail.com
    Bloglovin: Joana Bento
    Facebook: Living Belowtheclouds

    AntwortenLöschen
  25. Hello there! Nice giveaway you have going on.
    I just LOVE Gina Tricot items!!!

    Name: Raluca Cristea
    E-mail: just.blu3@yahoo.com

    Bloglovin: Ralu C
    Facebook: Raluca Cristea

    AntwortenLöschen
  26. Oh mein Gott? Wie heftig ist das Giveaway bitte?
    Mir fällt echt nichts ein außer: KRASS!
    Ach, wie gerne ich all die tollen Sachen doch besäße...
    Ich versuche einfach mal mein Glück, vielleicht gewinne ich ja zum ersten Mal in meinem Leben etwas. :D
    xx, Coco

    Name: Coco Schöller
    Mail: coco.schoeller@hotmail.de

    Facebook: Coco Schöller
    Bloglovin: Summerlights

    AntwortenLöschen
  27. <3<3 Angelnuneo
    mail : angel.stepho@gmail.com

    AntwortenLöschen
  28. Happy anniversary :3
    Nani Kurniasih - nanikurniasih07@gmail.com

    AntwortenLöschen
  29. Happy anniversary !
    If your giveaway is international (France), I would love to participate !
    Bloglovin : AurelieRed
    FB : Aurelie Red
    Email : redaurelie(at)gmail(dot)com

    AntwortenLöschen
  30. OMG! I am in!))
    Bloglovin name: Greeklulu
    Facebook name: Olesia Flegka
    email: redalepou(at)yahoo(dot)com
    xxx

    AntwortenLöschen
  31. All done!
    FB and Bloglovin name: Joana Abreu
    email: joanitah_abreu@hotmail.com

    AntwortenLöschen
  32. Lana Burns
    lana.rachel.burns@gmail.com

    AntwortenLöschen
  33. done!
    Dominika Kościółek
    dkkosciolek@gmail.com

    AntwortenLöschen
  34. Super-happy lovely blog-anniversary!!!!

    O.o
    Szabina Luzics
    porcukorborso at gmail dot com

    [BL: Szappanbubi]

    AntwortenLöschen
  35. Bloglovin: bubble10
    Fb: Bianca Rogoveanu

    bianca.rogoveanu@yahoo.com

    AntwortenLöschen
  36. ahhh mega schönes giveaway!
    und happy birthday - wenn man das so sagen kann :)
    ich hoffe es ist nicht zu spät zum mitmachen.

    libia figueiras
    libia@figueiras.de

    AntwortenLöschen